POTENTIALEWORKSHOP
FOR B2B-SALGSTEAMS
Identificer nye muligheder for større
pipeline, højere konvertering og øget fokus.
Potentialeworkshop for B2B-salgsteams
Lad mig starte med den dårlige nyhed:
I kommer ikke til at øge omsætning på grund af en enkelt isoleret workshop.
Men mine kunder fortæller typisk, at de har fået et nyt perspektiv, at deres sælgere har set nye muligheder og salgsledelsen har fået justeret deres kompas i retning af vækst og øget performance.
For nogen er det bare første skridt - for andre er det et tiltrængt spark bagi.
Så er I parat til at udfordre jeres sælgere, redefinere jeres salgsstrategi og omformulere jeres salgshistorie - så er potentialeworkshoppen måske det helt rigtige for jer.
Kontakt mig på bsc@omsaet.dk eller book en dialog her.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
/Brian






Hvem Potentialeworkshoppen er for
I sælger formentlig løsninger, services eller produkter til virksomheder, der har brug for rådgivning, vejledning, møder, tilbud og forhandling. Mine kunder sælger fx robotter, software, konsulentydelser, industrimaskiner, specialrengøring, sikring, løftegrej, kvalitetsikring, automation osv.)
Og I har ambitioner om mere: Mere pipeline, mere omsætning og mere bundlinje. Men I mangler en plan og en klar retning.
Fokus for workshoppen vil være på jeres sælgere, men I får endnu større udbytte hvis ledelse, marketing m.fl. også deltager aktivt.
Hvad deltagere fortæller
Potentialeworkshoppen giver nye perspektiver og ambitioner om bedre salg:
Vejen til kunden
Se salg på ny måde
Energi
Lære nyt
Hvad der sker på en potentialeworkshop
På 2-3 timer tester vi jeres salgsmetoder, arbejder på jeres value proposition og får en fælles opfattelse af jeres muligheder for at:
- Bygge større og mere pipeline
- Konvertere flere salgsmuligheder til ordrer
- Lukke større ordrer
- Minimere rabat og øge dækningsgrad
- Bevare motivationen selv om salgscyklus er lang
Formatet er involverende øvelser, korte gruppediskussioner og lette provokationer med et glimt i øjet.
Og til sidst et tydeligt billede af en ny retning for succes.






Jeres guide til øget B2B-salg
Mit navn er Brian Stahlhut Christiansen, og jeg guider B2B-salgsteams, hvor pipeline er gået i stå, konverteringsrater er utilfredsstillende, og deres sælgere mister motivationen, fordi salgscyklus er lang.
De har typisk spildt tid og penge på traditionelle salgskurser uden effekt, før de kontaktede mig. Men med min unikke metode lykkes de.
Eksempler: miniBOOSTER fordoblede deres bruttoavance, Parcel Feeder nåede en kapacitetsudnyttelse på 120%, Logitrans øgede væksten, LindLarsen fik flere ordrer, First Hotels øgede tilgangen af nye kunder med 30%, og Flexo Wash’s lukkerater skød i vejret.